Sponsorluk
SOSYAL
BİLGİ

HAKKIMDA

#BMW | #325 | #E36 | #750HP

Devam

VOLKAN ARISOY

Kontrolsüzlüğün Kontrolü

01.

Volkan Arısoy, 1975 İstanbul doğumlu, evli ve bir çocuk babası bir otomobil meraklısıdır. Sahibi olduğu V&A Danışmanlık Hizmetleri firması altında birkaç Alman firmanın Türkiye temsilciliği ve danışmanlığı dışında, profesyonel DJ’dir. Otomobillere ve motor sporlarına olan ilgilisi çocukluğunda başlamış, ilk olarak 13 yaşında oturduğu direksiyon, onun vazgeçilmez bir tutkusu halini almıştır. O yıllarda merakla izlediği otomobil yarışları, onun bu spora gönül vereceğinin belki de en önemli basamağı olmuştur. Yan giden otomobiller, lastik sesleri ve tabi ki sürat onu fazlasıyla cezbetmiş ve bir çok otomobil meraklısı gencin yaptığı gibi onu caddelerde serüvenlere itmiştir, ta ki Toyota Shell Helix Cup tek marka pist kupası düzenlenene kadar.

Volkan, 1997 yılında ilk kez düzenlenen bu tek marka pist kupasına, Türkiye çapında yapılan elemelerde 8.000 kişinin arasından sıyrılarak katılmaya hak kazanmıştır. O dönemde Yusuf Avimelek ve Ethem Genim’den aldığı eğitimlerle Shell Helix Cup’ta yarışmış ve iki kez üçüncülük alarak podyum deneyimi yaşamıştır. Bu deneyimden sonra otomobil sporlarını sevmiş fakat öğrenci olduğu o yıllarda maalesef maddi olanaksızlıklardan ötürü bir daha bu spora dahil olamamıştır. Aradan geçen yıllar onun bu sevdasını bitirmese de, sadece uzaktan takip etmeye itmiş, fakat içinde yanan ateş hiç bir zaman sönmemiştir. 2009 yılında “Otokolik” programında sunuculuk yaparken, Türkiye’de yeni yeni gelişen drift sporu ile tanıştıktan sonra, Drift’e adeta aşık olmuş, ruhunu yansıtan en doğru otomobil sporu olduğunu anlamış ve hemen Drift Academy’den eğitim almıştır. Aldığı eğitimin ardından, kendi olanakları ile bir otomobil satın almış ve drift sporu için yine kendi olanakları ile hazırlamaya başlamıştır. Aradan geçen sürede yavaş yavaş geliştirdiği otomobili ve pilotajı sayesinde 2011 yılından beri devam eden drift şampiyonasında yer almıştır. O yıldan bu yana edindiği tecrübeleri sonuna dek kullanarak drift sporundaki başarısını arttırmış ve katıldığı Ulusal Apex Masters Türkish Drift Series’de ( TOSFED Drift Şampiyonası) 2018 itibarıyla ilk dört pilot arasına girmiştir.

Volkan Türkiye çapında kendi branşında tanınan sporcular arasında yer almaktadır. 2018 - 2019 yıllaarında İnci Akü sponsorluğunda Türkiye’de bir ilki gerçekleştirerek “Driftkhana” serisi videoların birincisini çekmiştir. Sosyal medyada gerek yurt içinden gerekse yurt dışından 50.000’den fazla takipçisi bulunmaktadır ve her geçen gün arttırmaktadır. Tecrübesini başarılarla taçlandırmak isteyen Volkan, 2020 yılında da fanlarının manevi ve siz sponsorlarının maddi ve manevi desteği ile Türkiye Şampiyonluğu’nu hedeflemektedir.

İLETİŞİM

SLIDER

Maksimum güç. Hedef 750 Hp BMW 325 E36

02.

Volkan Arısoy’un drift otomobili Slider, 1991 model E36 kasa bir BMW 325’dir. Tamamen özel olarak hazırlanan otomobilin motoru 2.8 litreye çıkartılmış turbo beslemeli M50B28’dir. 1.5 bar turbo basıncı ve E50 ( etanol + benzin ) yakıt sistemi ile 500+ beygir gücünde olup, 1000 beygir güçlere dayanacak alt yapıya sahiptir. Bu anlamda Türkiye Drift Şampiyonasın’da yarışan en güçlü otomobillerinden biridir. Tamamen profesyonel olarak JDM Works ve BMW Askar tarafından hazırlanmış olup, 2016 sezonundan bu yana Türkiye’nin önde gelen yarış garajlarından olan Parkur Racing tarafından geliştirilmektedir.

DETAY

DRIFT

Maksimum Duman Maksimum Kontrol

03.

Drift yarışları nasıl yapılıyor? Herşeyden once trafiğe kapatılmış, güvenliği alınmış bir pist bu sporun en önemli gereksinimi. Pistin nerede olduğu önemli değil. Şehir içinde bir otopark, bir yarış pistinin combine virajları, yada özen izinle trafiğe kapatılmış caddeler… Kullanılan otomobiller, arkadan itişli, özel güvenlik ekipmanlı 500 Beygir ve üzeri. Bu sporun belkide en güzel yanı motor gücünün bir sınırı olmaması. Bütçeye gore 200 beygirden 1000 Beygir ve üzerine kadar otomobil hazırlamak mümkün.

DETAY

SPONSORLUK

Sponsor olacak firmalar Ana Sponsor ve CO-Sponsor olarak iki şekilde destek olabilirler.

04.

Ana sponsor olunması halinde yıllık bedel üzerinden anlaşma sağlanır. Otomobilin kapılarında, ön kaput ve tavan bölgesinde uygun ölçülerde sponsor olan firmanın logosu yer alır.

CO-Sponsorluk bedeli yine yapılacak anlaşmaya göre belirlenir. Ana sponsordan arta kalan bölgeler dışında çamurluk, cam gibi bölgelere logolar yerleştirilir. Ayrıca ana sponsorda olduğu gibi, pilotun yarış tulumu vb. tüm giyim aksesuarlarında da bu logo yer alır.

DETAY

Instagram

TAKİPTE KALIN

TWITTER